Bemutatkozás (helyett)

Megszoktuk már, hogy az internetes oldalakon a BEMUTATKOZÁS menüpont alatt csupa jó dolgokat olvashatunk. Cégek, vállalkozások több mondatban leírják, hogy miért pont ők a legjobbak az adott tevékenységi körön belül, miért pont őket válasszák egy-egy feladat elvégzésére. És ez teljesen rendben van így.
Milyen furcsa is lenne ha azt olvasnánk, hogy „hát.. jól elrontottuk a múltkor, de sajnos mi ilyenek vagyunk.. de igyekszünk tanulni a hibákból és legközelebb már talán jobban csináljuk majd”. Persze ez hülyeség, ilyet normális ember nem írna le.. mindenki a legjobb szeretne lenni az adott szakmáján belül. Egy jól megválasztott reklámszöveggel talán el is érhető.
Éppen ezért én is sokat gondolkoztam, hogy milyen reklámot írjak, mert kell a reklám, szinte kötelező!
E nélkül nem oldal az oldal. Tehát most reklám jön! ( vagy inkább reklám helyett..)
Nagyon régen amikor a legelső beépített WC tartály javítására kértek fel, emlékszem, hogy mennyire izgatott voltam. Hogyan fog sikerülni a premier? Bár elméletben teljesen tisztában voltam a javítás menetével, de a gyakorlat az egészen más.. Mégiscsak egy falba épített, nagynyomású vízgépészeti berendezéssel van dolgom, minden rejtve van.. mi van ha eltörök valamit és miattam kell falat bontani.. itt tévedni, hibázni nem lehet.. túl nagy a kockázat!
Megálltam a háznál és mielőtt kiszálltam volna a kocsiból lehunyt szemmel végiggondoltam a szerelés fázisait. Pontról pontra, mozdulatról mozdulatra. Valahogy úgy mint egy cirkuszi akrobata a nagy ugrás előtt.
Azóta nagyon sok idő telt el.. mondhatom, hogy rutinos, vén róka lettem, de érdekes módon ezzel a szokásommal nem hagytam fel.. ülök még egy kicsit az autóban és végiggondolom a javítandó tartály típusára jellemző buktatókat, mire is kell vigyázni, mit milyen sorrendben bontsak vagy éppen rakjak össze, mert nem hibázhatok.
Amit csinálok azt komolyan veszem.. most is, mint a legelső szerelésnél..